O mnie

Moje zdjęcie
Opalala to radosny okrzyk pojawiający się często w moim domu, z taką też radością tworzę rzeczy przeróżne, które wcześniej zaświtają gdzieś w mojej głowie. Dziergam, szyję, lepię, maluję sama lub w towarzystwie młodszego pokolenia - to takie wakacje od obowiązków. m.wojtkowska@o2.pl

sobota, 8 grudnia 2012

Michalinka eskimoska

Michalinka eskimoska wraz ze swoja przyjaciółą wybrała sie na biegun, wyprawa odbyła się na psie Pankracym, aby sie ogrzeć michaliny wtulały się w swoje zwierzaki, michalina pulchna w Pankracego, a eskimoska w kota szprota. Ostatecznie wyprawa zaowocowała zdobyciem jednaj, ale za to pięknej mandaryny.



2 komentarze:

  1. Witaj:)Super stworki:)Jamnik powalił mnie na kolana:)Niestety nie wiem jak dodać Twojego bloga do obserwowanych,ale jest fajny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuję, moje stworki publikuję takze na facebooku jako Opalala tak łatwiej ogladac na bieżąco :)

      Usuń